Föreningen Gemenskap

Vasakyrkans dag

Efter en lång pandemi är vi många som längtar efter att umgås mer med andra, hinna prata mer med andra, skratta lite mer med andra. Därför har styrelsen beslutat att planera en gemenskapsdag den 12 februari. Vi håller till på Vasakyrkan så att så många som möjligt kan vara med och man behöver inte vara medlem för att delta, alla besökare i Vasakyrkan är medbjudna.

Exakt hur dagen kommer att se ut är inte klart ännu men vi återkommer med mer information längre fram. Tills dess; save the date – boka datumet

Efter en lång pandemi är vi många som längtar efter att umgås mer, hinna prata mer och kanske skratta lite mer med varandra. Därför har styrelsen beslutat att planera en gemenskapsdag den 12 februari. Du behöver inte vara medlem för att delta, alla besökare i Vasakyrkan är medbjudna.

Exakt hur dagen kommer att se ut är inte klart ännu men vi återkommer med mer information längre fram. Till dess; ”save the date” – boka datumet.