UNGA VUXNA

Unga Vuxna i Vasakyrkan är en gemenskap som sträcker sig efter Gud. Under året ses vi kontinuerligt och har lovsångsgudstjänster, samtalsgrupper, smågrupper, undervisning, grillkvällar etc. Håll koll på vår FB-sida för att hålla dig uppdaterad!

Om du har frågor eller vill ha mer information, hör av dig. Vi ser fram emot att träffa dig!

Kontakt:
E-post: ungavuxna@vasakyrkan.com
Facebook: Unga Vuxna Vasakyrkan
Adress: Vasagatan 12 (Vasaplan)

Unga Vuxna Ledningsgrupp i Vasakyrkan

Gå med i en smågrupp!

Var med och dela liv och tro i en mindre grupp! Våra smågrupper träffas varannan eller varje vecka hemma hos varandra. Vi läser bibeln, ber, delar livet och fikar tillsammans. Hör av dig för att gå med i en av våra grupper!

Lovsångskvällar

Välkommen på lovsångskväll i Vasakyrkan! Det blir fika, undervisning, lovsång och gemenskap!

Under hösten och vintern har Vasakyrkan lovsångskvällar två lördagar i månaden, håll utskick på Unga Vuxnas FB för att hålla dig uppdaterad! 🔥

Kvällen börjar 19:00. Kom som du är, ingen anmälan krävs! 😊