Föreningen Gudstjänst Mission Undervisning

Nära Jesus-konferens

Boka in helgen den 29 – 31 oktober för EFS och Salt Västerbottens gemensamma årliga inspirationskonferens!
Årets tema: Mission Possible
Huvudtalare är Arne G. Skagen som skrivit Gräv där du står (tidigare titel Äntligen måndag)
Plats: Tegskyrkan

Årets tema: Mission Possible
Plats: Tegskyrkan

En helg med gudstjänster, seminarier, sång och musik. Program för barn, tweens och ungdomar kommer att finnas under konferensen.

Konferensen startar fredag 29/10 kl 19 med gudstjänsten ”Följ mig! Med Arne G Skagen, Erik Wäcklén och kören Al Dente och avslutas på söndag 31/10 kl 11 med Skattengudstjänst med biskop Åsa Nyström, Luleå stift, Tillsammanskören med Marta Bäckman och musiker.

Läs hela programmet på EFS Västerbottens webb: https://efsvasterbotten.se/event/narajesus/