Styrelsen

Information från styrelsen

Styrelsen sammanträdde vid två tillfällen under Januari månad, den 12:e samt den 26:e. Man har vid dessa tillfällen framförallt arbetat med att förbereda dokumentation inför det stundande årsmötet. Årsmötet, som detta år kommer att genomföras digitalt, äger rum tisdagen den 2:a Mars – en separat kallelse till detta har gått ut i början av Februari.

Vasakyrkans nya hemsida har varit en återkommande punkt under de senaste sammanträdena och den 5:e Februari kunde den äntligen lanseras. Förhoppningen är att hemsidan och dess modernare gränssnitt ska underlätta för besökare att på ett enkelt sätt hitta information om vad som händer i kyrkan. Hemsidan kommer även bli ett värdefullt redskap i hur vi framöver kommer att kommunicera information från kyrkan. Styrelsen vill ge en stor eloge till Rickard Karlsson Lundmark arbetat med detta.

Nuvarande styrelse sammanträder en sista gång, den 23:e februari, innan årsmötet. Därefter inleds ett nytt styrelseår med ett konstituerande styrelsemöte direkt efter årsmötet.

/Styrelsen