Hållplats Vasa

gudstjänst, lovsång, bön

Hållplats Vasa är en gudstjänst på lördagskvällar i Vasakyrkan. Det är främst studenter och unga vuxna som brukar delta men gudstjänsten är öppen för alla åldrar.

En vanlig lördagskväll kan se ut enligt följande:
19:00 Mingel med alkoholfri välkomstdrink
19:15 Gudstjänst med Kahoot, lovsång, predikan, samtal kring borden och bönestationer
20:45 Fika och gemenskap kring borden

Terminsstart vt 2022 Vi återupptar våra lördagsgudstjänster men kommer även att fortsätta ses efter söndagsgudstjänst. Titta i vår kalender här på hemsidan eller bli vän med oss på Facebook ”Unga i Vasakyrkan” så ser du när vi planerar vår verksamhet.

Har du frågor kring Hållplats Vasa eller vill hjälpa till med samlingarna fyll gärna i formuläret nedan. Vi söker alltid efter fler människor som vill hjälpa till med både planering och praktiskt utförande av Hållplats Vasa.