Gemenskap

Sixties dinner

Välkommen till en kväll för alla som är födda på 60-talet. Vi äter middag tillsammans och umgås. En AW på Vasakyrkan med ledorden dåtid, nutid, framtid.

Anmälan: anna@vasakyrkan.com alt 072-601 12 41 (glöm inte att meddela spec kost)

Efter träffen i januari, när vi rensade några förråd och städade i källaren, var det många som upplevde en glädje av att få sitta och fika, samtala och umgås igen. Många nämnde också en längtan efter fler träffar där man kunde lära känna nya men också lära känna varandra bättre. Därför laddar vi nu för en gemensam middag med efterföljande häng.

Tanken är att ni droppar in direkt efter jobbet. Vet du med dig att du kommer att komma sent går det bra att meddela vid anmälan så ställer vi undan till dig.

(För er som är födda på 70-80-talet planeras träffar framöver.)

Foto/bild:Peo Einemo.